Songs From Yesterday

Nu kan man igen glæde sig til endnu en aften i Teddy Bear Art Museum med klassikere fra både jazzens og populærmusikkens univers. Ronnie Flyvbjerg Olesen (klaver) og Per Weile Bak (kontrabas), begge lokale musikprofiler, vil guide publikum igennem en musikalsk rejse, hvor jazz og pop mødes med dansk sangtradition - og publikum får også mulighed for at synge med.

Ronnie Olesen, som mange kender som kapelmester for Birthe Kjær og Helge Engelbrecht i Mariehaven, har en imponerende karriere indenfor talrige genrer. Per Weile Bak, der har spillet mange forskellige tiders musik, har også gjort sig bemærket i samarbejder med blandt andre Hans Henning Johannsen og Kirsten Lund Jensen i Duo al Dente.

Det bliver en aften fyldt med god stemning i de hyggelige rammer på Teddy Bear Art Museum i Billund, hvor både mad og musik smelter sammen til en uforglemmelig oplevelse.

Inden koncerten vil der være spisning i Café Edith, hvor der serveret en lækker tapas buffet.

Fredag den 22. november kl. 18.30

Pris 375,- pr person