Bamsesykursus

Lær at sy en klassisk bamse helt fra bunden. Fra stoffet klippes, delene syes sammen og stoppes med uld, til du til sidst giver bamsen dit helt personlige udtryk og tager den med hjem. Kurset er for alle både nybegyndere og erfarne. Har du allerede erfaring med at sy bamser, er der masser af gode tips, inspiration og idéer at hente hos underviser Mette Baasch.

Kurset foregår over to dage: lørdag den 2. og søndag den 3. nonember begge dage kl. 9-17.

Prisen er 1495,- og inkluderer: 14 timers undervisning, materialer til en bamse.
I prisen er også forbrug af tråd, lån af værktøj, morgenmad, frokost, kaffe/the i
Café Edith og adgang til Bamsemuseet begge dage.
Kom og vær med og gå hjem med din egen helt unikke bamse.

Tilmeld dig på info@teddybearartmuseum.dk, ring til os  på 75 33 18 45  - eller kom ind i Teddy Shop og tilmeld dig personligt.